You are here

Fruit Logistica 2018: onze innovaties en ambitie

Algemeen
07.02.2018

Een betrouwbare partner, onderscheidend in de keten, gepassionneerd en innovatief: daar ligt onze ambitie binnen de AGF-sector.

Tijdens de Fruit Logistica in Berlijn (6, 7, 8 en 9 februari 2018) laten wij onze relaties kennis maken met ons gesegmenteerde aanbod, dat perfect bij de behoeftes van geïdentificeerde markten aansluit en waarde in de hele keten toevoegt, van de teler tot de consument.

Dit jaar introduceren wij onze multifloret broccoli Easybroq, een jaarrond te telen ras met extra lange stelen wat een mechanisch snijprocess mogelijk maken voor de industrie. Naast een prachtige presentatie in de verpakking en in het schap.

In het snel groeiende snacksegment, zoals de snoeptomaten, breiden we ons assortiment uit met kleuren- en smaken-diversificatie. Terwijl we ons met het sterke koolsoorten-aanbod blijven focussen op de eisen van onze marktpartners op het gebied van voeding, gemak en gebruikswijze.

Wat betreft het versgeneden fruitsegment, zetten we onze Crisp Delight watermeloen in het zonnetje. Dit unieke product is uitstekend houdbaar, heeft een perfecte bite en lekt niet in de verpakking dankzij een bijzondere ‘geen sap verlies’ eigenschap.

Ik ben heel erg tevreden met de mogelijkheden die we in handen hebben om in de toekomst met verbeterde producten en oplossingen op de markt te komen. Dit jaar kunnen we echt laten zien wat we ons mars hebben: kennis, opschalingsvermogen, passie voor innovatie. Allemaal cruciale aspecten die we inzetten om waarde bij de teler, de handelaren, de retailers en de consumenten te creeëren

zegt Jeremie Chabanis, Value Chain Lead EAME bij Syngenta.

Fruit Logistica 2018 - Syngenta booth   Fruit Logistica 2018 - Syngenta booth
Dag 1 op de Fruit Logistica in Berlijn... de ontmoetingsplek voor ons met telers, handelaren, retailers en andere relaties! Bekijk hier het videoverslag!